Nu regelen

Ben je ziek, wil je graag verlof opnemen of moet je chauffeurskaart verlengd worden? Dat kun je hier regelen!

Ziekmelden

Ben je ziek? Dan vragen we je om dit zo spoedig mogelijk door te geven, in ieder geval vóór 09:00. Je kunt je telefonisch ziekmelden op telefoonnummer: 0591-769065

Het doorgeven van een ziekmelding via WhatsApp, e-mail, sms of soortgelijk is niet toegestaan!

Meld je ook ziek bij de inlener voor de start van de werkdag, zodat er tijdig vervanging geregeld kan worden.

Verlof aanvragen

Wil je een dag vrij of wil je vakantie? Dan kun je verlof aanvragen bij je inlener. In overleg met de inlener wordt het verlof geregeld. Zodra het verlof is goedgekeurd, geef je dit door aan ons door onderstaand formulier in te vullen.

Kom je er niet uit of heb je nog vragen? Neem dan telefonisch contact met ons op.

Taxipas verlengen

Loopt de geldigheid van jouw chauffeurskaart over 3 maanden af? Vraag dan een verlenging aan!

Formulieren
Nadat de aanvraag is verstuurd, ontvang je binnen een aantal werkdagen een verlengingspakket:

  • Begeleidende brief
  • Aanvraagformulier
  • Formulier ‘geneeskundige verklaring’
  • Factuur
  • Retourenvelop
Medische keuring
Maak een afspraak voor de medische keuring. Er zijn verschillende instanties waar je deze medische keuring kunt laten doen. Wij adviseren je graag over geschikte mogelijkheden voor jou.
Formulieren versturen
Vul de formulieren in, voeg je pasfoto en geneeskundige verklaring toe, betaal de factuur en stuur alles op in de bijgevoegde retourenvelop.

Kom je er niet uit of heb je vragen? Neem dan contact met ons op. We ondersteunen je graag.

Klachtenprocedure

Bij Taxi Personeelsdiensten vinden wij goede communicatie en heldere wederzijdse verwachtingen belangrijk. Toch kan het voorkomen dat er een conflict of geschil ontstaat. We vinden het belangrijk dat dit kenbaar wordt gemaakt, zodat naar een oplossing gezocht kan worden.
Klachtenformulier
Maak je klacht kenbaar door het klachtenformulier in te vullen. Alle informatie die hierin wordt vermeld, beschouwen we als vertrouwelijk. De inhoud zal niet zonder toestemming van jou met derden worden gedeeld.

Zodra we je klacht in behandeling nemen, zullen we contact met je opnemen om de vervolgstappen te bespreken.